|
Dane użytkownika
Na stronie tej użytkownik powinien wprowadzić dane dotyczące prowadzonej przez
siebie firmy. Dane tu podane będą wykorzystywane podczas tworzenia dokumentów,
deklaracji oraz innych druków. Proszę pamiętać, że wprowadzenie błędnego adresu
email, może w przyszłości utrudnić lub wręcz uniemożliwić dostęp do konta (na
przykład w przypadku zablokowania w wyniku błędnego logowania). Dane
użytkownika mogą być zmieniane dowolnie, jednak niektóre z nich są wymagane
jako niezbędne. Tuż po zarejestrowaniu się widoczna jest jedynie informacja o adresie e-mail.
Aby przejść do edycji danych użytkownika należy wcisnąć przycisk 'Edytuj'
znajdujący się na dole strony.
Pola stają się aktywne i można w nich wpisywać dane. Jendocześnie na dole strony zamiast
przycisku 'Edytuj' pojawiają się przyciski 'Zapisz' oraz 'Anuluj'. Wciśnięcie 'Anuluj'
spowoduje powrót do stanu sprzed wejścia w edycję. Wciśnięcie 'Zapisz' spowoduje najpierw
sprawdzenie poprawności danych oraz obecność informacji wymaganych, a dopiero potem zapisanie
danych. Jeśli któreś dane są wprowadzone błędnie lub ich brak zostanie to zakomunikowane
odpowienią uwagą, zaś proces zapisywania przerwany. Dane będą zapisane dopiero, gdy wszystkie
niezbędne informacje zostaną wprowadzone poprawnie. W każdym momencie można anulować edycję
i powrócić do stanu sprzed edycji.
Po zapisaniu danych wszystkie pola stają się ponownie nieaktywne, zaś na dole strony
pojawia się znów tylko przycisk 'Edytuj'. Dane można zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana danych
nie powoduje oczywiście zmiany informacji o firmie użytkownika w stworzonych już dokumentach.
|